درباره وبلاگ

مقدمتان گلباران
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 43671
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1

---------آمار بازدید از 18 تیر1392 ---sho edame mat

از قبولی تا اعزام
تجارب یه قبول شده ی آزمون اعزام به خارج فرهنگیان
جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, :: 1:35 ::  نويسنده : صابر       

عید فطر

برتمامی مسلمانان عالم مبارک



جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, :: 1:4 ::  نويسنده : صابر       

میگن ....

1- تا پایان مرداد با همه ،حتی کسانی که امسال اعزامی نیستند ،تماس گرفته میشه برای جلسه توجیهی شهریور ماه

2- سازماندهی همچنان در حال اجرا وادامه است

3- دوستانیکه با آنها تماس گرفته شده بیشتر برای کشورهایی است که سیستم ورود به آن کشور برای معلمان اعزامی نیازمند صرف وقت و پی گیری های کنسولی و... است؛ در صورتیکه این امر درست باشد ،پس سری بعدی سازماندهی نیز قابل پیش بینی است که برای کشورهای کم دردسر در امور روادید و... انجام خواهد گرفت یا میگیرد

5- بعضی دوستان از رفتن به جایی که مرکز درخواست داده منصرف می شوند یا نمیتوانند مدارک لازمه را جور کنند ، پس نیاز به جایگزینی پیش می آید که با توجه به زمانبر بودن تهیه بعضی مدارک و گاها عدم توفیق بعضی دوستان در تهیه آنها- امر جایگزینی هم کاری است که در ادامه سازماندهی باید منتظر آن بود

6- نکته جالبتر همه ی این مطالب از نقل قول ها و بعضی از آنها از روی حدس و حس مدیریتی دوستان نشات میگیرد که بدون اشتباه نیست ،پس نیاز به همکاری مرکز را در اطلاع رسانی مناسب شدیدا احساس می نماییم امیدواریم دوستان زحمتکش مرکز به این شایعات و گفت و شنودهای کاه خسته کننده و ملال آور با اطلاع رسانی مناسب پایان دهند.

7- بعضی دوستان در بعضی وبلاگها در بخش نظرات ،علاقمند برخورد قهری و افشاگری  و ارسال نامه سرگشاده و رسانه ای نمودن و...(انواع پیشنهادات خلاقانه!! را شاهدیم) هستند که گمان نمیبریم که آثار منفی و تبعات منفی آن کمتر از سود آن باشد-پس تا آخر مرداد بد نیست منتظر بمانیم که آیا برای جلسه توجیه شهریور ماه دعوت می شویم،آیا اصلا قرار است چنین جلسه ای برگزار گردد  یا نه ... آنوقت به تصمیم گیری بپردازیم ،چون با جنجال عرصه را بر مرکز و تصمیم گیری و برنامه ریزی آنها تنگ میکنیم هر چند دوستان خودشان از نظر های مختلف در تنگنا هستن(عدم صدور ویزا،تغییر کادر سفارت ها، تغییر شرایط بین المللی کشور و...)--البته این حرفها همه حدس بوده و هیچگونه جانبداری از مرکز نمی باشد اما اگر سیستم بلاتکلیفی تا نیمه های شهریور ادامه داشت ،توصیه های قرمز رنگ این بند ارزش خود را از دست میدهد.

8- انشاالله مشکل همه دوستان حل شده و آنچه خیر است برای همکاران واقع گردد...

9- نکته ریز و موشکافانه این 8 بند فوق را کشف کنید و در نظرات بگید-محض تنوع!!! - بخصوص اونایی که اهل نقد و مشکل یابی اند!!!!

                                                                        باتشکر  - ایام عید خوش وخرم باشید   انشاالله



یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 14:5 ::  نويسنده : صابر       

به اطلاع دوستان عزیزرسانده می شود که سازماندهی کشورهای کویت ، امارات و قطر و برخی دیگر از کشورهای حوزه ی خلیج فارس در تمامی مجتمع ها میگن به پایان رسیده است و اکثرا از همکاران سال های قبل استفاده شده و بقیه به صورت تلفنی دعوت به ارائه مدارک شده اند و در صورت عدم ارائه مدارک از آنان از همکاران جایگزین دعوت خواهد شد. همچنین نامه سازماندهی چندین کشور اروپایی ، جنوب شرقی آسیا و کشورهای استقلال یافته به سفارت خانه های مربوطه ارسال گردیده و در صورت تایید ، از همکارانی که 80 درصد آنها نیز از نیروهای قبولی سال های گذشته میباشد نیز دعوت میگردد.

70 درصد از نیروهای قبولی امسال منتظر سازماندهی در سال جدید نباشند مگر اینکه تغییری در روند و برنامه های مرکز و روابط سیاسی بقیه کشورها پیش آید به عنوان نمونه تقریبا تمام همکاران بحرین تمدید ماموریت میشوند چون آن کشور به ایرانی ها ویزای جدید نمی دهد.

 آخرین خبر اینکه (نقل از وبلاگ فوق نیست): دوستی با تماس با مرکز شنیده ...         در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, :: 23:7 ::  نويسنده : صابر       

نقل از وبلاگ : http://ezam-farhang.blogfa.com/               جالبه حتما بخونید

خبری را یکی از دوستانی که با مرکز ارتباط دارد!!! برایم ارسال نموده است!!! جالب توجه است و شاید تا کنون به مغز هیچ کدام از ما خطور نکرده بود .
      اساس سازماندهی بر اساس نیاز و از کشورهای اروپایی شروع شده وسپس هم اکنون در کشورهای حوزه ی خلیج فارس ادامه دارد. جناب بورقانی و همکاران اولویت ها را بر اساس سه مطلب تعیین نموده اند که مورد سوم قابل توجه است:
در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, :: 1:50 ::  نويسنده : صابر       

مدیریت گروهی 

 

همکاران علاقمندان به حضور در :

مدیریت گروهی وبلاگ 

اعلام آمادگی فرمایند.

(بامشخصاتی که ثابت کند همکار فرهنگی بوده و قبولی اعزام هستید)

(زمان هایی که میتوانید آنلاین باشید را بفرمایید

تا برنامه ریزی وتقسیم کار صورت گیرد)



شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : صابر       

 

{خبری که هم اکنون یکی از همکاران قبولی با مراجعه حضوری به مرکز به دست ما رسانده است را خدمتتان میگویم.

دور جدید دعوت همکاران به مرکز امور بین الملل از امروز در رشته هایی که برخی از آنها در زیر آمده است شروع شده است. منتظر تماس در این هفته باشید ( به غیر از روز سه شنبه )

1- ادبیات متوسطه

2- مدیریت و معاونت

3- تربیت بدنی

4- ابتدایی زن

5- زبان راهنمایی

از همکارانی که اطلاعات تکمیلی هم در این زمینه دارند خواهش میکنیم در اختیارمان قرار دهند.

پی نوشت 1: مدارک لازمی که از این گروه از عزیزان خواسته شده است فرم 502 - مدارک شناسایی و حکم کارگزینی - اصل مدرک تحصیلی و بعضا ریز نمرات و همچنین گذرنامه می باشد که این مورد آخری اندکی غیر معمول است. به نظر شما کشور مقصد این عزیزان کجاست ؟ }پایان نقل قول.

    **** اما در خبری جدیدتر****

      به نقل از همکاری که میفرماید مراجعاتی بعه مرکز داشته : سازماندهی کشور به کشور !! و مدرسه به مدرسه !!انجام میگیرد وکشورهای حاشیه خلیج فارس در حال انجام و کشوری مثل قطر تکمیل شده(دوستان مطلع ویا کارمندان مرکز اگر خبر راخواندند ، لطفا نظر تکمیلی بدهند-ممنون میشیم... )



پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, :: 23:8 ::  نويسنده : صابر       

جهت ارسال ایمیل خبری بصورت گروهی از طرف وبلاگ برای شما 

دوستان لطفا در خبرنامه (واقع در سمت راست زیر بخش پیوندهای وبلاگ)

حتما عضو شوید.



سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, :: 17:30 ::  نويسنده : صابر       

  با توجه به اینکه بحث زبان بسیار مهم شده و دوستانی از سایتها برای یادگیری استفاده میکنند،در ادامه مطلب به معرفی تعدادی سایت و آدرس های مفید می پردازیم که امیدوارم مفید بوده و شما هم اگر سایتی سراغ دارید اطلاع دهید ممنون میشیم...



ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, :: 13:49 ::  نويسنده : صابر       

دوستان بدلیل اینکه همکارانی در وبلاگ عضو شده اند، جهت اطلاع رسانی سریع اخبار ،این وبلاگ اخبار جدید را از طریق ایمیل به اطلاع شما می رساند (البته به درج مطالب لازم هم می پردازد اما تعامل را با وبلاگ های دیگر حفظ می نماید)،لذا خواهشمند است در خبرنامه با ثبت ایمیل اصلیتان عضو شوید تا اخبار را در اسرع وقت به اطلاع شما برسانیم



پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, :: 12:10 ::  نويسنده : صابر       

  شنیده ها حاکی از آن است که تعدادی از دبیران راهنمایی جدیدادر این هفته جهت سازماندهی دعوت شده اند ،دوستانیکه خبری دارند لطفا اطلاع دهند.

   با تشکر