درباره وبلاگ

مقدمتان گلباران
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 43671
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1

---------آمار بازدید از 18 تیر1392 ---sho edame mat

از قبولی تا اعزام
تجارب یه قبول شده ی آزمون اعزام به خارج فرهنگیان
چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, :: 22:47 ::  نويسنده : صابر       

   آیا ماموریت 2 ساله همکاران اعزامی قراره 3 ساله بشه؟ آیا 3 ساله بشه بهتر نیست؟ نظر شما چیست؟البته متن زیر شما را درارائه نظر منطقی تر کمک خواهد کرد...

نقل از همکار اعزامی آقای: احمد . ه   در وبلاگ در انتظار اعزام    :

  در ادامه...



ادامه مطلب ...


سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, :: 15:51 ::  نويسنده : صابر       

نقل از ساحل نشین در وبلاگ http://ezam-farhang.blogfa.com/ :

یکی از صفات معلمان عزیز صبور بودن است اما مشکل بزرگ بیشتر ماها که بیشتر مارا به فکر وتکاپو می اندازد سوالات مکرر اطرافیان ودوستان درمورد تاریخ اعزام و وضعیت اعزام و...است.

                          بقیه در ادامه



ادامه مطلب ...


شنبه 22 تير 1392برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : صابر       

 دوستان و همکاران محترم :

کدام وبلاگ را برای ادامه اطلاع رسانی

پس از وبلاگ علی آقا مناسب می دانید؟

  در ذیل مطلب، آدرس وبلاگها را قرار میدهم ، به وبلاگها مراجعه فرموده و مناسبترین را انتخاب نمایید و در بخش نظرات شماره وبلاگ منتخب خود را بنویسید .

     اگر وبلاگ ما هم رای نیاورد ، مطیع امر دوستانیم و وبلاگ را تعطیل مینماییم.

اما آدرس وبلاگها :

   وبلاگ شماره 1-   http://www.ezam-f2.blogfa.com/

   وبلاگ شماره 2-   http://www.ezam-kh.blogfa.com/

  وبلاگ شماره 3-   http://ezam1.mihanblog.com/

  وبلاگ شماره 4-   http://ezam-farhang.blogfa.com/

  وبلاگ شماره 5-   http://ezam.f.loxblog.com/   (وبلاگ خودمون که الان مشاهده می فرمایید.)

وبلاگ دیگری هست خبر بدید    ممنون.- منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.



(با تشکر از معلم 4فصل که ما را در جریان این خبر قرار دادند)

     ابوالفضل کشتگار در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش وپرورش پانا، با اشاره به موضوع اعزام فرهنگیان به مدارس ایرانی خارج از کشور اظهار کرد: در آزمون اعزام فرهنگیان به خارج از کشور که سال گذشته برگزار شد، 825 نفر فرهنگی پذیرش شدند.

وی ادامه داد: طبق شیوه نامه امسال، این 825 نفر باید گواهی نامه برابر با زبان آیلتس 4 به بالا مورد تایید موسسه زبان های خارجی معتبر را به مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور ارائه دهند تا در کار سازماندهی قرار داده شوند.

کارشناس مسئول امور پیگیری سرپرستی های مدارس خارج از کشور با بیان اینکه در حال حاضر کار سازماندهی فرهنگیان پذیرش شده آزمون سال 91، آغاز شده است، گفت: هم اکنون کارهای مربوط به اخذ ویزا برای فرهنگیان در حال انجام است.

کشتگار با بیان اینکه به طور معمول، 2 هفته قبل از مهرماه اعزام ها صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: گروهی از فرهنگیان پذیرش شده، 2 هفته قبل از مهرماه امسال اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه پذیرش شدگان در آزمون اعزام فرهنگیان سال 91، برای سال های تحصیلی 93-92 و 94-93 جذب می شوند، گفت: 825 فرهنگی پذیرش شده، طی 2 سال آینده به مدارس ایرانی خارج از کشور اعزام خواهند شد.

لینک خبر :

              http://www.pana.ir/Pages/News-100758.aspx



جمعه 21 تير 1392برچسب:, :: 1:49 ::  نويسنده : صابر       

دوستی بیان فرمودند در صحبتهایی که با مسئولان مرکز داشتند نکته مهمی پیرامون دلایل سخت گیری امسال  درباره فراگیری  زبان فرمودند و یکی از آن دلایل

 

" بعضی همکارا بلیط در دست از پرواز جا ماندند*

دوست خودمم هم تعریف می کرد در فرودگاه یکی از کشورهای عربی  برای پرواز پیج شدیم و خودمون هم نفهمیدیم تا اینکه دیدم چند ایرانی همراه نیستند ،تازه فهمیدم پیج شدیم ، سپس به باجه مراجعه کردم و پس از کلی زحمت دادن به منشی حاضر در اون قسمت فهمیدم 10 دقیقه دیگه پروازه و همه معطل ما هستند و....اما بالاخره جا نماندیم ،هرچندکه،  زبان انگلیسی در محل اقامت به کارمان نیامد وفقط باید روسی میدانستیم...  بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : صابر       

صدور اينترنتي گواهينامه بين المللي رانندگي
تاريخ  :
 1392/01/17
منبع اخبار : روابط عمومي كانون


مركز صدور اسناد و مدارك بين المللي كانون جهانگردي و اتومبيلراني ج . ا . ا اعلام كرد ، صدور گواهينامه به صورت اينترنتي براي متقاضيان محترم گواهينامه بين المللي خودرو، از تاريخ 17/01/1392 ، انجام مي شود. متقاضيان محترم دريافت گواهينامه بين المللي كه قادر به دريافت گواهينامه به صورت حضوري از طريق مراجعه به هر يك از نمايندگي هاي كانون جهانگردي در سراسر كشور نيستند، مي توانند به صورت اينترنتي درخواست خود را از طريق مراجعه به سايت : www.govahiname.ir ، لينك : ( صدور اينترنتي گواهينامه ارسال به داخل كشور ) ، ارائه و ظرف مدت 7 روز كاري از طريق پست جمهوري اسلامي ايران، گواهينامه خود را در داخل كشور دريافت كنند.


پنج شنبه 19 تير 1392برچسب:, :: 23:56 ::  نويسنده : صابر       

   در بعضی از کشورها باید گواهینامه رسمی آن کشور یا گواهینامه رانندگی بین المللی داشته باشید ،که پیرامون انجام این امور در ادامه مطلب نکات ارزنده ای را از قول دوست تلاشگرمون در وبلاگ (( در انتظار اعزام))  حضورتان عرضه می نماییم امید که مفید فایده باشد .

   البته دوستان این مطالب فقط جهت اطلاع بوده و تا مرکز دستوری مبنی بر پی گیری موارد ذیل را به شما اعلام نکرده (به نظر دوستان البته) اقدام به پیگیری لزومی ندارد.

نکته :

به گزارش قانون، قبل از اینکه بگوییم ایرانیان می‌توانند به کجای دنیا بدون روادید بروند باید بگوییم که در حال حاضر در قانون گذرنامه ایران و اکثر کشورهای جهان سه نوع گدرنامه وجود دارد. «گذرنامه عادی» برای عموم مردم، «گذرنامه سیاسی» برای سران و مسئولین عالی‌رتبه و «گذرنامه خدمت» برای همراهان مقامات یا کارمندان اداری و فنی وزارت خارجه. برای اطلاعات بیشتر باید به قانون گذرنامه مراجعه کرد.

لغو روادید یا از طریق انعقاد موافقتنامه دو جانبه میان کشورها صورت می‌گیرد و یا هر کشور بنا به رابطه مناسب با کشور دیگر یا برای جذب گردشگر و ورود آسان‌تر مسافران اعلام می‌کنند که یا گردشگران اصلا نیازی به اخذ ویزا ندارند یا می‌توانند در مبادی ورودی کشور ویزا بگیرند. البته اطلاق لغو روادید به حالت دوم کاملا دقیق نیست و بهتر است گفته شود قبل از حرکت نیازی به اخذ ویزا نیست.

اگر بخواهیم بدانیم کدام کشورها با انعقاد موافقتنامه، به اتباع ایرانی ( همه اتباع و نه صرفا مسئولان و همراهانشان ) اجازه داده‌اند که به این کشورها سفر کنند باید بگوییم: سوریه، کردستان عراق، ترکیه، هائیتی، بولیوی، نیکاراگوئه و گرجستان در این لیست جای می‌گیرند و بقیه کشورها وضعیت‌های متفاوتی دارند که در جدول زیر به تفکیک قاره مشاهده می‌شود. برخی گزارش‌ها هم حاکی از این است که هم‌اکنون فهرست 19 کشور از قاره‌های مختلف که قرار است تفاهم نامه لغو روادید با هدف گسترش ارتباطات بین ملت‌ها با مقامات آنها امضاء شود در دستور کار وزارت امور خارجه قرار دارد.

بموجب اين گواهي بين المللي كه مدت اعتبار آن يكسال مي باشد مي توان بصورت موقت در  ((برخی کشورها))  ، به رانندگي پرداخت. بديهي است دارنده مجوز رانندگي بين المللي با داشتن اين مجوز نمي تواند قوانين و مقررات مربوط به شرايط اقامت و يا پرداختن به شغل و يا حرفه اي كه در كشورهاي مسير حركت او جاري و قابل اجرا مي باشد را ناديده انگاشته و يا نقض نمايد. اين گواهينامه علاوه بر زبان فارسي به 7 زبان بين المللي (‌انگليسي ـ فرانسوي ـ روسي  عربي ـ‌ آلماني ـ اسپانیائی ـ چینی)‌ نيز ترجمه گرديده است . مجوزهاي رانندگي بين المللي قابل تمديد نبوده و پس از انقضاء مي بايست نسبت به درخواست مجوز رانندگي جديد اقدام نمود .

مدارك لازم جهت درخواست مجوز رانندگي بين المللي:

(بقیه در ادامه مطلب)



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, :: 17:41 ::  نويسنده : صابر       

نقل از دیگر وبلاگ های اعزام (صحت و سقم نوشته صدرصدمورد تایید نبوده و با گذشت زمان معلوم می شود!!!!)

با سلام خدمت مشتاقان اعزام به خارج
چند نکته درست و واقعی در مورد اعزام
1- اگر تا پایان تیر ماه با شما تماس تلفنی گرفته شد و از شما خواستند که به سفارتخانه فلان کشور بروید که شانس شما بیشتر در کشورهای نیازمند ویزا است مانند کشورهای اروپایی - کویت - امارات - ژاپن - کره - هند
2- کسانی که با آنها تماس گرفته می شود تا ویزا بگیرند خیلی خوشحاب نشوند چون ممکن است که بعد از دوماه تلاش برای ویزا به آنها اعلام شود که کشور مربوطه ویزا نمی دهد مثلا سال گذشته از کل کسانی که جهت کشور امارات برای گرفتن ویزا معرفی شدند کمتر از نصف توانستند ویزا بگیرند و ما بقی به کشورهای بدون ویزا اعزام شدند و یا برای سال بعد منتظر ماندند
3- اگر تا نیمه مرداد با شما تماس گرفته نشد ممکن است جهت کشورهای بدون ویزا انتخاب شده باشید مانند پاکستان- ترکمنستان - مالزی و ... و یا ممکن است سال آینده پست بندی شوید
4- برای برخی کشورهای خاص ممکن است در طول تابستان با شما تماس گرفته شود تا به تهران بروید تا نماینده وزارت امور خارجه با شما مصاحبه ای کوتاه انجام دهد تا مشخص شود برای کدام کشور مناسب هستید.
5- رتبه قبولی تاثیر مهمی در سال اعزام و نوع کشور اعزامی ندارد بیشتر بر اساس نیاز آن کشور به رشته شما و همسرتان و تعداد فرزند شما و مقطع تحصیلی آنها و تا حدودی تیپ و قیافه و بعضی مواقع داشتن پارتی
6- کسانی که احتمالا امسال اعزام میشوند از همین الان به فکر تهیه 10 هزار دلار پول باشند که با توجه به وضعیت نامساعد ارزی ممکن است دفتر اعزام کمکی به شما نکند
7- خانه و ماشین خود را نفروشید که ممکن است سال آینده با چند برابر قیمت مجبور شوید همان را دوباره بخرید



سه شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 23:58 ::  نويسنده : صابر       

آموزش جامع آشنایی با امکانات نرم افزار چت نیمباز

بـه نـام یـگـانـه بـرنامـه نـویـس عـالـم هســتی


در اینجا قصد دارم به معرفی مسنجر معروف و پرطرفدار نیمباز بپردازم و امکانات و ترفندهای ساده ای که در محیط داخلی مسنجر نیمباز وجود داره رو واستون بگم(امکانات این برنامه برای ارتباط با دوستان ساده و فوق العاده است بخصوص با موبایل -در هرجا با اینترنت کم سرعت هم باشه با یک خط ایرانسل)(پس از خواندن متن زیر و نصب برنامه میتوانید از مزایای این برنامه سود ببرید-برای ارتباط دونفر با این برنامه باید هردو این برنامه را در گوشی یا کامپیوتر نصب نمایند-جالبتر اینکه اگر دوستتان به اینترنت متصل نیست میتوانید پیغام آفلاین بذارید بعد که دوستتان آنلاین شدند بخوانند)
 
شرح کامل آدرس دانلود و روش کار با نیمباز درادامه مطلب


ادامه مطلب ...


سه شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 23:40 ::  نويسنده : صابر       

همکاران محترم و بخصوص دعوت شده به تهران در هفته های اخیر، در صورت امکان اخبار ومطالب جدیدی اگر دارند در بخش نظرات جهت اطلاع دیگر دوستان اعلام فرمایند:

16 تیر1392 :

یکی از همکاران امروز با مرکز تماس گرفتن و با آقایی که خودش رو مدیر روابط عمومی مرکز امور بین الملل معرفی کرده صحبت نموده اند. ایشون گفتند که برای پاره ای از کشور های خاص و برای رشته هایی که حتی سال قبل هم مشکل و کمبود داشتن مثل ابتدایی و فیزیک به شرطی که زوج هاشون هم رشته های مورد نیاز بودن دعوت کردیم و این کار ادامه داره و ان شاله تا پایان ماه مبارک به اتمام میرسه . نقل از سایت آقای سعیدی

توسط جناب سعیدی (فرانکفورت)
با توجه به مطالبی که دوستان اعزامی نوشته بودند بنده با بخشی از آنها موافق و با برخی دیگر مخالفم.
اولا اینکه پس از اعزام باید متکی به خوتان باشید و منتظر کمک خاصی از طرف مرکز اعزام نباشید چه اینکه خیلی از موارد هست که از طرف مرکز امکان یاری و همکاری نیست مثلا فرض کنید در تهیه خانه که اولویت اصلی زندگی است ما حدود 8 ماه اسیری کشیدیم تا توانستیم در جایی مستقر شویم که شاید یکی از دلایل آن کمبودن حق مسکن برای کشورهای اروپایی است و البته باید مرکز برای رفع آن اقداماتی انجام دهد که شاید بار مالی آن مانع بوده است.
نکته دیگر اینکه در مورد مافیای اعزام ، بنده و همکارانی که در اینجا هستیم به صراحت عرض میکنیم که هیچ پارتی و آشنایی نداشتیم  {من هم بسیار از دوستان باتجربه این مطلب جناب سعیدی را شنیدم -مافیایی که تعدادی معتقد هستند ،آنگونه که بیان می شود نیست}. ضمن آنکه هر کشوری شرایط خاص خودش را دارد و دارای محاسن و معایب می تواند باشد. و البته در حال حاضر بزرگترین مشکل ،در مورد حقوق ارزی است که امیدوارم حل شود.
در آخر اینکه اضطراب قبل از اعزام همیشه بوده و انشاالله پس از اعزام با محل خود خو گرفته و تا چشم روی هم بگذارید میبینید که دوره شما تمام شده و باید برگردید.
برای همه دوستان آرزوی موفقیت دارم

یکی از همکاران با مرکز تماس گرفتند و جواب شنیدند که:

فعلا رشته های اصلی  یا به قولی پایه را سازماندهی می نمایند و این پروسه فعلا ادامه دارد ولی سازماندهی نهایی و جلسه توجیهی اصلی در شهریور برگزار می گردد ولی تا پایان تیر انشاالله تکلیف اکثریت تعیین می گردد،با این وجود صبور باشید.

نقل قول همکار قبولی سال قبلی(91) ومنتظر اعزام:

 برخلاف نظر بعضی دوستان که می گویند پی گیری حضوری کنید و بر طبل عجله می کوبند من معتقدم بگذارید پروسه ی سازماندهی که به آسانی سازماندهی در یک اداره آموزش و پرورش داخل کشور نیست و بالا و پایین زیادی دارد ،به آرامی انجام گیرد ودر زندگیتان تغییری ایجاد نکنید تا لحظه ای که دعوت شوید و امطمئن شوید امسال اعزامید،که آنهم باز صددرصد نیست!!